Endnu en feriedag hvor vi skal op til vækkeur. Morgenmad inden afgang fra Koh Nang Yuan 8.30.Vi bliver sejlet ind til Koh Tao af hotellets egen båd og der er lidt høj søgang så indimellem får vi lige lidt bølgesprøjt ind over os. Emma ligner nu mest en der gerne ville have undgået sejlturen da hun ikke er så søstærk. Vel ankommet til Koh tao møder vi kontrasten fra den ø vi lige har opholdt os på i 4 dage. Knallerter alle vegne, folk der råber, dufte og lugte, hunde der gør og backpackere alle vegne. Det er lidt forvirrende men vi sætter kurs mod hotellet som er en lille gåtur på 7-8 minutter. Da vi ankommer til hotellet er der som alle danskere har fundet dette hotel og der går ikke lang tid før vi ligger ved poolen og er faldet i snak med det første par der er har med deres 3 døtre og fra Hillerød. Hotellet er bare skønt og poolen er dejlig, vandet dejlig varmt og lige hvad vi trængte til. Solen er fremme i dag og vi får solet os lidt mens frokosten bliver indtaget i bikinier (og badebukser). Om eftermiddagen tager vi en tur ned gennem byen men det er bare varmt og sveden driver af os. Ungerne er ikke rigtig sultne men en pandekage fra en af de små vogne skal de da spise. Manden der laver dem er den store intertainer mens han tilbereder pandekagerne med kondens milk. Vi vender næsen hjemad efter en optankning af drikkevare og lidt guf i 7-11 og finder et bord i hotellets restaurant nede ved vandet. Da vi vender hjem til vores værelse har vi ingen vand og toilettet er fyldt med l… efter 1 ½ times kæmpen og besøg af en vvs 3 gange og klokken nu har nærmet sig 22.30 insisterer vi på at få et nyt værelse og vi pakker alle vores ting og flytter ned til en hytte ved vandet vi har fået for de næste 2 dage så skal vi tilbage til den oprindelige hytte igen. Dog har chefen som undskyldning givet fri aftensmad i morgen til os alle så der skal spises godt.