Thailand dag 11

Bounty, Bounty, Bounty. Så nu er det sagt nok gange til at i ved at vi mener det. Jeg tror at vi er kommet til det flotteste sted vi har været, af alle de steder vi har holdt ferie. Jeg har i hvert fald ikke oplevet noget lignende. Vi blev hentet kl. 5 i morges af mr. Nu og efter en meget kold 3 timer lang tur ankom vi til Chiang Mai lufthavn. Aircondition var gået i stykker på bilen, så der var ca. 16 grader og vi havde jo ikke tænkt på lange bukser og strømper og alt var jo pakket ned. Nåh, vi ankom til Bounty øen Koh Samui kl. 11.30 og landede i den nok mindst lufthavn jeg nogensinde har set. Efter 10 min. Kørsel var vi nede ved stranden og vores hotel, som ligner en junglepark og her er bare så smukt. Vi har fået 2 værelser med dør ind til hinanden og her er bare så fedt. ja i kan vel hører at jeg er begejstret. Og til info for læserne af denne blog, kan vi igen komme i kontakt med civilisationen, da her er internet på værelserne. Hotellet lægger lige ned til vandet og man bliver vartet op i hoved og r.. . De er der med juice og håndklæder og er meget imødekomne. Vi har badet både i pool og havet og havet er det varmeste. Små fisk i alle farver svømmer inde langs kanten. Vi har været nede og gå en tur i byen, men efter 5 min var vi gennemblødte af sved, så det er vist noget der skal gøres tidlig morgen og/eller aften. Vi gik en tur langs stranden da vi kom tilbage og før vi fik set os om, stod Philip med en abeunge og Tonny med en stor leguan. Mor her nåede ikke at tage billeder og de ville have penge for det, så desværre ingen billede i dag men i morgen kan i tro jeg har penge på lommen, så jeg kan tage et billede af Philip. Til aften var vi nede og se kabaret show og pigerne blev fotograferet med dem bagefter men det ville Philip ikke. Han syntes det var så mærkeligt at det var mænd der havde klædt sig ud som damer.